miércoles, 19 de octubre de 2011

Sessions 11-10-11 i 13-10-11

En la sessió de dimarts amb l'Àngels vam estar parlant de la imatge, fotografia, formats, entre d'altres. Tot i que explicat ràpid amb el power no acabés d'entendre tots els continguts del temari, després, amb el treball de reflexió que ens va demanar després d'haver estat modificant imatges, he entès i après moltes característiques dels diferents tipus d'imatges i el per què del resultat de la modificació i comparació. Com jo tampoc sóc una experta en el tema, he estat buscant informació sobre la mida, el pes, la resolució... per internet, i ara ho entenc encara millor. Estic contenta perquè me n'adono que era una persona bastant ignorant en tot el món de la tecnologia, però veig que se'n poden treure moltes coses de profit i em motiva aprendre més!

A la sessió de dijous amb el Joan Antón vam començar a fer el nostre treball grupal. Vam posar en comú la lectura sobre la qual treballarem i vam elaborar el guió que ens proposava el professor per preparar l'exposició.
Em va agradar de veure que gràcies al treball col.laboratiu i la participació i opinió de tots els membres del grup vam extreure conclusions que jo sola no hauria pogut fer, però que elles soles sense mi tampoc. M'enduc cap a casa doncs, que el treball en grup ben fet i amb caràcter col.laboratiu pot ser molt positiu per l'aprenentatge de tots els membres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario