lunes, 24 de octubre de 2011

Reflexionem sobre les TIC

El dijous passat vam fer una classe peculiar, o diferent a totes les altres que hem fet fins ara. No vam anar a l'aula d'ordinadors, tot i que el que vam fer va ser parlar profundament de l'ús d'aquestes eines i en general de la tecnologia aplicada a l'educació.

Per grups vam exposar les lectures que havíem fet, i la veritat és que va ser molt interessant. Em va agradar molt el fet de repartir-nos les lectures i exposar-les, perquè cap d'elles tenia desperdici i crec que són molt importants de tractar en persones com nosaltres que volem ser futurs mestres.

Em vaig sorprendre de la quantitat d'investigadors que estan posats al tema i de totes les diferents propostes educatives que van sorgint, les quals moltes d'elles desconeixia. Concretament em va sobtar el tema dels videojocs. Em va deixar molt parada el fet que hi hagi persones que es plantegin que els videojocs agresius poden ser positius per a l'educació. Tot i així jo desconeixia que es fes l'ús dels videojocs dins l'aula com a material educatiu.

Així doncs m'enduc cap a casa que sempre hi ha coses a aprendre i és molt important estar actiu i al dia, perquè els temps van canviant i les diferents propostes educatives també. A part també m'enduc que el fet d'aprendre i treballar amb grup pot ser molt productiu, estalviar temps i feina, però aprendre igual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario