miércoles, 26 de octubre de 2011

Els secrets del Paint

A la classe d'ahir amb l'Àngels vam estar treballant amb el Paint.

La veritat, vaig marxar amb tanta informació nova al cap que després a casa m'ho vaig haver de mirar un altre cop i experimentar amb els nous recursos que havia après d'aquesta eina. Aquesta assignatura no para de sorprendre'm, i la meva companya de classe també. Considerava que més o menys sabia fer anar tots aquests programes bàsics, però resulta que hi ha un munt de detallets, que et poden ajudar molt i donar moltes opcions, que desconeixia totalment.

Jo no sabia utilitzar la bareta màgica, ni moltes de les eines de la barra. Tampoc tenia idea de tot el jocs de capes que se pot fer, ni que es podien guardar! Bé, sempre hi ha una primera vegada.

Crec que aquesta assignatura és molt important i interessant, perquè tots els mestres hauríem de tindre el màxim de recursos possibles per treballar amb la canalla. Ara sé modificar imatges, retallar-les i editar-les al meu gust, i estic segura que encara em queden moltes coses per descobrir! Aquests aprenenatges em serviran per tota la vida i ara que ho penso, aques blog també!

Fer aquest blog m'està ajudant a recollir tots els aprenentatges i per tant no deixa de ser una eina educativa i un recurs per a la futura mestra que seré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario