martes, 4 de octubre de 2011

4-10-11

A la classe d'avui amb l'Àngels hem estat parlant de la imatge digital, entre altres coses.

La veritat és que mai m'havia parat a pensar com estava composta una imatge i m'ha agradat de poder-ho conèixer avui. Ja havia vist imatges vectorials i pixelades en excés o defecte, però no sabia com es deien ni el perquè de les seves característiques. Ara entenc molt millor el perquè de com queden les imatges després de ser modificades i quines haurien de ser les seves característiques perquè tinguin una bona qualitat o per poder mantindre-la després d'utilitzar-les. 

Ens ha parlat també d'un munt d'arxius amb diverses utilitats, la veritat és que m'ha sigut difícil de recollir tota la informació de cada un, però ara tinc la informació i sempre que ho vulgui podré buscar segons les meves necessitats i guiar-me una mica dels comentaris que ha fet la mestra. Realment té molta utilitat que et facin cinc cèntims en el camp informàtic, sempre es pot aprendre!


Em parlat de resolucions, dels tipus de resolucions, del pes, de com li afecta a la imatge, del color, dels resultats que es poden obtindre d'un bon domini de la tecnologia i la imagianció... la idea que m'he enduc cap a casa és que sempre es pot conèixer i profunditzar més enllà del que un sap o es pensa que sap, perquè tota la informació es va renovant, hi ha investigacions i actualitzacions constantment, així doncs sempre es pot seguir aprenent!

No hay comentarios:

Publicar un comentario