lunes, 5 de diciembre de 2011

Joc interactiu

Aquest dimarts amb l'Àngels hem fet un joc interactiu.

Per elaborar-lo em utilitzat el programa de power point. Realment m'he sorprès molt, no ho hauria pensat mai que es poguessin fer coses així amb el power point. Cada dia m'enduc noves sorpreses amb aquesta assignatura i prenc nota de cara al meu futur docent, o actualment ja com educadora.

El que semblava fàcil al principi al final no ho va ser tant. Fer les diapositives no va costar res. Vam buscar un fil temàtic, vam crear totes les diapositives, incluides les d'enllaç, i un cop festes les havíem d'hipervincular per enllaçar-les. Aquí va vindre el nostre problema. S'havia de crear una nova imatge a la zona on volíem que s'hipervinculés, però quin és l'error que ens va tindre entretingudes una bona estona? que s'havia de guardar també aquesta nova imatge i guardar tota la diapositiva.

Un cop vam tindre el problema resolt va ser fàcil i ràpid d'hipervincular-les totes, i en res ja teniem un joc interactiu!

Estem en un moment de l'assignatura que ja tenim molts conceptes assolits. Cada vegada em sento més culte en aquesta temàtica i n'estic contenta i orgullosa. El meu vocabulari ha crescut, els meus recursos han augmentat i les meves habilitats a l'ordinador ja no són tant primerenques.

L'altre dia em vaig trobar amb una cosina de la meva mare que és mestra de primària i el primer que em va preguntar respecta la carrera era si ens estaven forman en quant a les TIC. Sí li vaig contestar. Segur? em va dir ella, val la pena l'assignatura? Doncs sí, jo estic aprenent un munt, potser és que abans no en tenia ni idea, però el que he après d'aquesta assognatura, a part dels continguts, és que sempre es pot saber una mica més de tot si hi poses motivació. I crec que les TIC són una bona motivació per a una futura mestra d'infantil en aquesta època.

No hay comentarios:

Publicar un comentario