miércoles, 16 de noviembre de 2011

Entorns d'aprenentatge cooperatiu

En aquesta classe hem estat veient diferents entorns d'aprenentatge cooperatiu a través de les TIC. Hem vist l'entorn BSCW, l'entorn Synergeia i l'entorn d'aprenentatge Moodle.

Concretament ens hem centrat en l'entorn d'aprenentatge Moodle i hem iniciat la tasca de creació i gestió d'un curs Moodle. M'ha semblat molt interessant, semblava difícil però seguint les seves instruccions hem pogut crear un curs, penjar tasques, posar-hi blocs, entrar fòrums...

Aquesta classe m'ha motivat molt i m'ha ensenyat molt del que es pot arribar a fer amb les TIC per promoure el treball cooperatiu. Amb aquesta assignatura estric aprenent molt resursos nous que m'ajudaran a fer feina i ara aquesta motivació fa que aprengui més ràpid i intenti trobar una utilitat personalitzada a tots aquests recursos.


  L'enllaç al moodle que estic creant és: http://edu.gnomio.com/course/view.php?id=138

No hay comentarios:

Publicar un comentario