miércoles, 28 de septiembre de 2011

22-09-11

Hola a tothom!

Em dic Georgina Martín, tinc 19 anys i sóc estudiant de segon curs de la carrera d'Educació Infantil de la Universitat de Barcelona. Faig una assignatura que es diu Alfabetització Digital en la qual em demanen de crear un blog per recollir els resums de les diferents sessions i l'aprenentatge que en trec d'elles.

A la primera sessió, com és normal, tot van ser presentacions i informació sobre el curs. La veritat és que em vaig atabalar una mica. Farem molta feina, però sembla interessant. Per començar, el fet de crear un blog. Jo mai n'havia fet cap un, així que sóc novata en el tema, però de moment crec que me'n surto força bé.

Quan el professor va dir que havíem de crear un blog vaig pensar que em costaria molt fer-ho, perquè tampoc no sóc una estrella en el tema de la informàtica. Però m'hi he posat i l'he creat força ràpid. Així que d'aquesta primera sessió i concate amb l'assignatura m'emporto que no s'ha de pensar que les coses no et sortiran perquè l'obtimisme sempre ajuda, i encara més si després resulta que si que ho pots fer perfectament: He après a fer un blog!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario